Podání reklamace Chcete-li podat reklamaci, postupujte podle následujících kroků:
1. Formulář pro vrácení/reklamaci Vyplňte formulář pro vrácení/reklamaci a přiložte ho k zásilce. Dokument by měl obsahovat následující údaje: jméno a příjmení, e-mailovou adresu nebo adresu pro korespondenci, telefonní číslo, číslo produktu a důvod reklamace, datum nákupu a výskytu vady.
2. Odeslání produktu Při podání reklamace prosíme o odeslání produktu (ZABEZPEČENÉHO KARTONEM) spolu se všemi jeho příslušenstvími a kopií faktury o nákupu.
3. Odeslání Reklamovaný produkt je třeba odeslat na adresu: Wings sp. z o.o. Żółtki-Kolonia 38a,
16-070 Choroszcz
Vrácení zboží V souladu s platnými zákony máte 30 dnů na vrácení zboží. Chcete-li odstoupit od smlouvy a vrátit u nás zakoupený produkt, vyplňte potřebné prohlášení a zašlete jej na naši adresu spolu s vráceným produktem/produkty:
Wings sp. z o.o. Żółtki-Kolonia 38a,
16-070 Choroszcz
K zásilce s prohlášením a vráceným produktem/produkty přiložte také veškeré obdržené příslušenství a účtenku nebo fakturu.
FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY JE DOSTUPNÝ ZDE
Soubory cookie a související technologie umožňují správné fungování webových stránek a pomáhají nám přizpůsobit naši nabídku vašim potřebám. Můžete souhlasit s používáním všech těchto souborů cookie a pokračovat do obchodu, nebo můžete přizpůsobit používání souborů cookie svým preferencím výběrem možnosti "Přizpůsobit souhlas".
Zde můžete zadat své preference týkající se používání souborů cookie.
Tyto soubory cookie jsou nezbytné pro fungování našich webových stránek, takže je nelze zakázat.
Tyto soubory cookie vám umožňují používat další funkce webových stránek (kromě těch, které jsou nezbytné pro jejich provoz). Jejich vložení vám umožní přístup k plným funkcím webových stránek.
Tyto soubory cookie nám umožňují provádět analýzy našeho internetového obchodu, které mohou přispět k jeho lepšímu fungování a přizpůsobení potřebám uživatelů.
Tyto soubory používá poskytovatel softwaru, v jehož rámci náš obchod funguje. Nejsou kombinovány s jinými údaji, které v obchodě zadáváte. Účelem shromažďování těchto souborů je provádění analýz, které přispějí k vývoji softwaru.
Pomocí těchto souborů můžeme provádět marketingové aktivity.